martes, 5 de mayo de 2015

Paraules de LLum. M Àngels Olivé Piñol

Paraules de Llum

EL MAR

M Angels Olivé Piñol. 2-4-2015
En aquest dia solejat
Tot passejant aprop de l’aigua
Hem deixo acariciar per tu,
Acariciar per l’aigua i l’aire
Tot es fa present
Aquí amb els peus a l’aigua
S’emporta tot el que deixo anar ja
En aquest mateix instant
Instant de la meva vida.
On les emocions i els sentiments
Es barregen tots plegats
On tots ells es mostren
Es mostren en diferents colors.
En aquesta aigua gelada
Gelada que va i ve
I hem mulla els peus,
M’acaricia i hem transporta
I hem connecta amb la terra,
Amb el present
Amb l’estar aquí i ara,

En deixar.me sentir
Sentir lo convenient per mi
D’aquest moment present.
L’aigua desfà tot el gel
Que habitava en mi
En aquest instant present.
El sol es fa present
I amb els seus raigs, cicatricen
Totes les ferides obertes dintre meu
Per així poder observar,
Un nou moment
Un nou començament
Una nova oportunitat de viure.
Escric en l’aire
Amb una ploma invisible pels ulls,
no per l’Anima.
Expresso el meu desig
Des d’ara, des d’aquí
Des d’aquest present mateix
Des del Respecte i l’Amor cap a tot 
Des de tot lo que jo he sigut
Des de tot lo que jo soc
I des don seguiré sent.
Així ho faig, Així es, Així seguirà sent.
Pels que han estat, Pels que estem, 
Pels que vindran
GRACIES per la VIDA PARE.

Ara l’agafo i disfruto plenament.
Tot passejant per Cambrils, encara que he trigat uns dies per poder porta a la llum totes aquestes paraules. 27.4.2015




No hay comentarios:

Publicar un comentario